Over Els

Mijn drive? Werken voor ondernemers die een positieve maatschappelijke impact hebben en een verschil maken in de levenskwaliteit van mensen. Die impact die ik indirect kan maken op een grote groep mensen, maakt mijn werk zinvol.

Principes die ik ter harte neem

Creëer vanuit het perspectief van de klant

Leer je klanten echt kennen, zo vind je sterke oplossingen en worden ze echte fans! Zoek naar raakpunten met je ideale klanten en breng jouw merk dichter bij de mensen.

Bouw voort op de waarheid

Zorg dat uw merk staat voor wat u doet en wie u bent en wees consistent. Alleen zo bouwt u vertrouwen op.

KISSS

Keep it straightforward, simple and sexy

Geef je merk een menselijk karakter

Dear Brand, humanize your brand. Verbeeld je dat je merk menselijke kwaliteiten heeft. Klanten zullen zich sneller verbonden voelen.

Creëer met inzicht en intuïtie

Combineer intuïtie met intelligentie om uw merk tot leven te wekken

Why
you'll
love it

01

Betrokkenheid
“Commitment is an act, not a word” Sartre

Ik luister veel en vraag door om te begrijpen waarmee ik echt kan helpen. Elk project neem ik ter harte. Ik sta klaar om het project tot een goed einde te brengen, zodat je tevreden bent. Mijn betrokkenheid is groot. Bij élke opdracht. Logisch, niet?

02

Vrijheid

Mijn creatieve vrijheid maar ook die van jou om er jouw eigen project van te maken. Door te beslissen welke rol je wil in het project. Een flexibel team, een flexibele werkwijze of ruimte om het aan te pakken zoals we het zelf best zien.

03

Co-create
“A single leaf working alone provides no shade. Page”

Je creëert je nieuwe merk samen met mij. Al onze creatieve ideeën en inzichten groeien samen uit tot een merk dat werkt. Brengen we onze netwerken en expertises samen dan halen we een sterker resultaat.

Even inzoomen op Els

Wat brengt het beste in je naar boven?
Mensen helpen hun doelen realiseren, vooruit helpen en ideeën uitwisselen met gelijkgestemden. Geen status quo voor mij.

Wat vind je belangrijk in het leven?
Eerlijkheid, respect en bescheidenheid. De dingen kunnen doen waar je nood aan hebt, kunnen kiezen, loskomen van maatschappelijke verwachtingen en afweren van valse behoeften.

Wat zijn je sterkste punten?
Mijn achtergrond in marketing en werk als ontwerper zorgt ervoor dat ik eerder een generalist ben. Hierdoor heb ik een bredere kijk op communicatie. Tegelijk zie ik details waar de meeste mensen naast kijken. Er wordt ook wel eens gezegd dat ik goed kan luisteren.

Wat is je grootste angst?
Er niet toe doen.

Wie is je ideale klant?
Mensen die op dezelfde golflengte zitten. Het belangrijkste is dat de klant, net als ik, hun merk in een groter kader zien en de meerwaarde zien van strategie. Als de maatschappelijke impact van het project dan ook nog es aanwezig is, dan is het helemaal perfect.

Waarmee zou je nooit stoppen, ook al was het illegaal?
Dansen.