Darna, culturenhuis

Gebruikersonderzoek, merkstrategie, project management

  • Gebruikersonderzoek
  • Merkstrategie
  • PM website

Darna, culturenhuis

De vraag
We willen ontmoeting, dialoog en culturele interactie stimuleren tussen de Vlaamse
en Marokkaanse gemeenschappen in Brussel en de rest van Vlaanderen.

Het antwoord
Diepte-interviews met medewerkers van Darna, artiesten en organisatoren, gaven ons voldoende inzicht om een advies te schrijven. Dit document is bedoeld om te inspireren en te begeleiden in het nemen van beslissingen. Het definieert het merk DARNA en de kwaliteiten waarvoor ze bekend staan.

Met dit inzicht gingen we aan de slag om een branding, content strategie en website te maken. We focussen op ondersteuning, zichtbaarheid en erkenning van de artiesten en zijn een bron van inspiratie voor cultuurbelevers. Darna betekent letterlijk open huis. Een plaats waar mensen zich thuis voelen.

TEAM: Els Verzele, Ine Dehandschutter, Tim Schacht, Jan Van Zeveren, Webdiseno