ISEC, safety training

Merkstrategie, branding, webdesign

  • Branding
  • Merkstrategie
  • Webdesign

ISEC, safety training

De vraag
ISEC wil haar positie verder verstevigen en de interne cultuur versterken. Een duidelijke merkstrategie en vernieuwde corporate identity speelt daarbij een sleutelrol.

Het antwoord
We organiseerden een aantal workshops waarin we op zoek gingen naar de gedeelde waarden van het management en de werknemers. Door de 2 belangrijkste brand archetypes en het brand character in kaart te brengen, kwam er inzicht in de persoonlijkheid van het merk en het self-image van de doelgroep. De organisatiecultuur is prestatiegericht en vereist toewijding. De nieuwe huisstijl beantwoordt meer aan de dynamiek en focus die je voelt bij ISEC. Het brandbook dient als inspiratie en begeleiding voor het HR-team om de waarden verder te doen leven in de bedrijfscultuur.

“ Els luisterde écht naar het management en het team tijdens de workshops merkstrategie. De merkbelofte vertaalde zich in een sterke visuele branding en website. Meer dan ooit staan de neuzen in dezelfde richting en zijn we trots op ons merk.” Dirk Schelkens, CEO ISEC