- branding
- webdesign
Cokido
De vraag
De Stuyverij lanceert een nieuw initiatief om meer balans te vinden tussen kwalitatieve vrije tijd en werk, tussen rust en uitdagingen. Het bijspelen start met een aantal bekenden uit de school, wijk, vereniging of met collega’s van het werk. Bijspelen, dat is buitenschoolse kinderopvang met beurtrollen organiseren samen met andere ouders, familie, buren en vrienden. “Bijspelen is een nieuw concept en we zijn ons bewust van de uitdaging om dit verhaal op een heldere manier over te brengen.”
Het antwoord
Het uitgebreide team van Cokido had al veel ideeën. Mijn rol was om alle informatie te kanaliseren, knopen door te hakken en taken te verdelen. Anderzijds hadden we nog wat werk aan de branding. Het startte met een brainstorm rond de naam en het uitwerken van het finaal logo en grafische elementen. Ik begeleidde het team van grafici, copywriters, ontwikkelaar… en zorgde voor de structuur van de website zodat het ook voor de bezoeker duidelijk werd.
TEAM: Els Verzele, Niels Kind, Pauline Delaere, Evelien Demeulenaere, Wouter Vanhoutte, Lieven Doise, Eefje Cottenier, Frank Verzele