Copandi vastgoed

Branding, naamcreatie, printdesign

  • branding
  • naamcreatie
  • print

Copandi vastgoed

De vraag
Duncan Van Reck & Wim Verhaegen zien de vastgoedsector anders. De eigenaar van een pand zien ze als hun partner. En dat zijn geen loze woorden. In hun aanbod laten ze de eigenaar beslissen in welke mate ze willen meewerken aan de verkoop van hun huis. Wim zocht een passende naam en stijl dat aansluit bij zijn visie.

Het resultaat
Uit de lijst namen die we voorstelden kwam Copandi naar voor als winnaar uit de shortlist. Het logo verenigt 2 huisjes, wat symbool staat voor hun relatie met de klant. De huisstijl straalt zowel hun ervaring, ambitie als vernieuwing uit.

Team: Els Verzele, Katrijn Michiels

“Leuke, frisse stijl! Die heeft zeker bijgedragen tot ons succes. Bedankt Els”
Wim Verhaegen, zaakvoerder Copandi Vastgoed

TOK, I love my chick

Branding, naamcreatie, packaging, printdesign, beurs

  • branding
  • naamcreatie
  • packaging
  • print

TOK, I love my chick

Are you TOKKING to me? YES! TOK krijgt vorm en ik ben trots. Natural Granen klopte bij me aan voor een naamcreatie en branding voor een nieuw merk dat duurzame accessoires voor de kip op de markt brengt. In samenwerking met de Brand Managers van Natural Granen creëerde ik de volledige branding voor TOK corporate en haar submerken TOK Happy, TOK Daily en TOK Pro. De labels, verpakkingen, beursstand en folders werden in een latere fase ontwikkeld, klaar voor de lancering in de AVEVE-winkels.

Het corporate merk TOK heeft best veel humor. Het start met de korte krachtige naam: TOK. Op elke doos of label kakkelen de kippen en kuikens erop los. Toffe copy en een beetje storytelling geeft deze branding a little eggstra.